1. Замовник: Управління житлово- комунального господарства, благоустрою та екології Тернопільської міської ради.
- Місце розташування траси будівництва: шляхопровід через залізничну колію на вул. Об’їзній в районі вул. Гайової в м. Тернополі.
Характеристика діяльності (об’єкта). Реконструкція шляхопроводу через залізничну колію на вул. Об’їзній в районі вул. Гайової в м. Тернополі передбачає покращення техніко-експлуатаційних показників зазначеної ділянки вулично-дорожньої мережі міста. Планована діяльність не є видом діяльності, що становлять підвищену екологічну небезпеку (відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 28 серпня 2013 р. № 808). Безпосередньо шляхопровід через залізничну колію на вул. Об’їзній в районі вул. Гайової в м. Тернополі та технологічні процеси його реконструкції не є джерелами транскордонного впливу.
Технічні і технологічні дані. Проект реконструкції шляхопроводу через залізничну колію передбачає влаштування розв’язки в двох рівнях при взаємному перетині вул. Об’їзної з вул. Гайовою. До складу транспортної розв’язки входить ділянка вул. Об’їзної, яка є частиною міжнародної автомобільної дороги М 19 Доманове (на Брест) – Ковель – Чернівці – Тереблече (на Бухарест) і перетинається з вул. Гайовою на 330 кілометрі в двох рівнях – вул. Гайова частково в місці перетину опускається в виїмку. Транспортна розв’язка включає в себе такі споруди: автомобільний шляхопровід через вул. Гайову, автомобільний шляхопровід через залізничні колії, підпірні стіни різного призначення, з’їзди на транспортній розв’язці, перевлаштування існуючих інженерних комунікацій.
Транспортна розв‘язка запроектована згідно технічного завдання та у відповідності з ДБН В.2.3-4:2015 з такими основними параметрами і спорудами (по автомобільній дорозі М 19): шляхопровід через залізницю: кількість смуг руху – 6; ширина однієї смуги руху – 3,75 м, довжина шляхопроводу 25,54 м; шляхопровід через вул. Гайову: кількість смуг руху – 4, ширина однієї смуги руху – 3,75 м, довжина шляхопроводу 15,62 м.
Категорія наслідків об‘єкту – СС3.
- Соціально-економічна необхідність планованої діяльності. Реконструкція шляхопроводу через залізничну колію на вул. Об’їзній в районі вул. Гайової в м. Тернополі дозволить:
- забезпечити сучасний рівень транспортно-експлуатаційних параметрів дороги;
- знизити собівартість перевезення вантажів та пасажирів і час перебування їх у дорозі;
- підвищити безпеку руху автотранспорту;
- підвищити рівні екологічної безпеки.
- Потреба в ресурсах при будівництві і експлуатації. Необхідні при будівництві обсяги земельних, сировинних, енергетичних, водних та трудових ресурсів будуть визначені при розробці проектної документації. При експлуатації автомобільної дороги використовуються протиожеледні матеріали (технічна соль, пісок тощо) згідно з встановленими нормативними.
- Транспортне забезпечення (при будівництві та експлуатації): доставка персоналу, будівельних матеріалів та конструкцій передбачається по існуючих дорогах.
- Екологічні та інші обмеження планованої діяльності за варіантами: у проекті будуть враховані екологічні, санітарно-гігієнічні, протипожежні і територіальні обмеження згідно з чинними нормативно-правовими актами.
- Необхідна еколого-інженерна підготовка і захист території за варіантами. Планована діяльність не потребує попередньої еколого-інженерної підготовки території. Проектні рішення направленні на захист території від негативного впливу автомобільної дороги, як інженерної споруди, транспортного руху, процесів будівництва та експлуатації дороги.
- Можливі впливи планованої діяльності (під час будівництва та експлуатації) на навколишнє середовище.
- геологічне середовище: не передбачається;
- клімат і мікроклімат: не передбачається;
- повітряне середовище: викиди в атмосферне повітря від автомобілів (під час експлуатації) та будівельних машин і механізмів (під час будівництва), пилоутворення (під час будівництва); фізичні впливи – шум, вібрація;
- водне середовище: забруднення водного середовища стічними водами, які містять нафтопродукти та інші хімічні сполуки (під час будівництва); забруднення водного середовища скидами зливових і талих стічних вод з дорожнього покриття (під час експлуатації);
- ґрунт: хімічне забруднення; забруднення сміттям (під час будівництва); забруднення твердими частками від зносу автомобільних шин та покриття автодороги; хімічне забруднення від викидів автотранспорту; забруднення сміттям та хімічними елементами, що входять до складу протиожеледних матеріалів (опосередковані впливи під час експлуатації);
- рослинний і тваринний світ, заповідні об’єкти: можливі зміни існуючого стану біологічних та екологічних систем в зоні будівництва, шум, аерозольні випадіння, вирубка зелених насаджень (під час будівництва), опосередковані впливи при забрудненні інших компонентів навколишнього природного середовища;
- навколишнє соціальне середовище (населення): тимчасові незручності для учасників дорожнього руху та місцевого населення (під час будівництва); підвищення комфортності та безпеки для учасників дорожнього руху, покращення стану навколишнього середовища в межах смуги впливу автомобільної дороги (під час експлуатації);
- навколишнє техногенне середовище: тимчасові незручності для учасників дорожнього руху та місцевого населення (під час будівництва); забезпечення техніко-експлуатаційних показників дороги, поліпшення транспортної інфраструктури (під час експлуатації).
- Відходи виробництва і можливість їх повторного використання, утилізації, знешкодження або безпечного захоронення:
- будівельні відходи – утилізація;
- побутові відходи – вивезення у спеціально відведенні місця, утилізація.
- Обсяг виконання ОВНС: згідно з вимогами ДБН А.2.2-1-2003 “Склад і зміст матеріалів оцінки впливів на навколишнє середовище (ОВНС) при проектуванні і будівництві підприємств, будинків і споруд”.
- Участь громадськості. З матеріалами проекту і розділу ОВНС можна ознайомитись та подати пропозиції за адресою: Управління житлово-комунального господарства, благоустрою та екології Тернопільської міської ради (вул. Коперника, 1, м. Тернопіль, 46001; тел./факс 0352) 52-58-48; E-mail:ternopil_rada@ukr.net).
Замовник | Генпроектувальник | |
Начальник
Управління житлово-комунального господарства, благоустрою та екології Тернопільської міської ради _______________ О. І. Соколовський “_____”________________ 2018 р. МП |
Директор
ТОВ «ІНТЕРПРОЕКТ»
_______________ В.Ф. Черненко “_____”________________ 2018 р. МП |