Заява про екологічні наслідки
реконструкції шляхопроводу через залізничну колію на вул. Об’їзній
в районі вул. Гайової в м. Тернополі
Шляхопровід через залізничну колію на вул. Об’їзній в районі вул. Гайової в м. Тернополі є важливою частиною дорожньо-транспортної мережі цього міста.
Проектована ділянка розташована в м. Тернопіль.
Необхідність реконструкції шляхопроводу через залізничну колію на вул. Об’їзній в районі вул. Гайової в м. Тернополі пов’язана з необхідністю доведення технічних параметрів дороги до їх нормативних значень.
Реконструкція шляхопроводу через залізничну колію на вул. Об’їзній в районі вул. Гайової в м. Тернополі: позитивно вплине на поліпшення умов транспортного сполучення в місті; дозволить запобігти руйнуванню автомобільної дороги, як інженерної споруди; збільшить її пропускну здатність; підвищить рівні санітарного благополуччя населення та екологічної безпеки; покращить безпеку дорожнього руху; значно знизить навантаження на навколишнє природне середовище порівняно з існуючим станом.
Протяжність ділянки дороги – шляхопроводу через залізничну колію на вул. Об’їзна в районі вул. Гайової в м. Тернополі складає 0,46 км. Протяжність ділянки дороги по вул. Гайовій в м. Тернополі – 0,35 км. Протяжність ділянки дороги в напрямку с. Великі Гаї – 0,050 км.
Перелік робіт включає підготовчі роботи, а також роботи з: влаштування земляного полотна, влаштування підпірних стін різного призначення та системи водовідведення, влаштування дорожнього одягу та облаштування дороги, перевлаштування існуючих інженерних комунікацій рекультивації порушених земель.
Пріоритетним завданням будівельних робіт є мінімізація негативного впливу на навколишнє природне середовище. У відповідності з вимогами чинного природоохоронного законодавства розроблено розділ проектно-кошторисної документації “Оцінка впливу на навколишнє середовище” (ОВНС).
У розділі ОВНС проаналізовано вплив планованої діяльності на всі компоненти довкілля: природне середовище (геологічне, повітряне, ландшафти, ґрунти, флора і фауна), соціальне і техногенне середовище, а також здійснена комплексна оцінка екологічної безпеки. Визначено, що вплив проектованої діяльності на окремі компоненти навколишнього середовища матиме місце під час будівельних робіт та експлуатації ділянки. Аналіз прогнозованого впливу на навколишнє середовище показує, що негативний вплив буде відбуватися за рахунок транспортного шуму і забруднення атмосферного повітря, але за межами резервно-технологічної смуги (30 м), не перевищуватиме дозволених діючими нормативами рівнів.
Для зменшення негативного впливу на повітряне середовище, ґрунти, поверхневі води та рослинний покрив під час будівництва передбачаються відповідні захисні заходи. Забруднення всіх інших компонентів довкілля виключається.
Сукупний вплив на всі компоненти природного середовища під час експлуатації дороги оцінюється як допустимий. Рівень впливу на перспективу не перевищуватиме нормативних граничних показників і буде нижчим, ніж потенційний вплив, який очікується при відмові від капітального ремонту.
Вплив на соціальне і техногенне середовище оцінюється як позитивний.
Замовник та Генпроектувальник приймають на себе всі зобов’язання щодо здійснення проектних рішень у відповідності з нормами і правилами охорони навколишнього середовища і вимог екологічної безпеки на всіх етапах будівництва та гарантують виконання вимог з охорони довкілля.
Замовник | Генпроектувальник | |
Начальник
Управління житлово-комунального господарства, благоустрою та екології Тернопільської міської ради _______________ О. І. Соколовський “_____”________________ 2018 р. МП |
Директор
ТОВ «ІНТЕРПРОЕКТ» _______________ В.Ф. Черненко “_____”________________ 2018 р. МП |