До мешканки вул. Живова на роботу зателефонули діти. Слухавку передали чоловікові, котрий назвався працівником КП “Тернопільводоканал”. Він повідомив, що лічильник жінки давно відпрацював своє і потребує заміни. Якщо вона хоче, то він може замінити його швидко і всього за 700 гривень. Тільки гроші — наперед. Тернополянка навіть припустити не могла, що говорить із шахраєм. З її згоди, діти віддали чолов’язі 700 гривень, і той зник у невідомому напрямку. По обіді жінка все ж вирішила зателефонувати до водоканалу, щоб поцікавитись, коли ж встановлять новий лічильник. Яким було її здивування, коли почула у відповідь, що з контролерів підприємства ніхто до неї не навідувався, а її водомір повірений і ніякої заміни не потребує.
За словами працівників КП “Тернопільводоканал” за останні кілька днів до підприємства телефонує вже не перший споживач, котрий сповіщає, що на місці погасив заборгованість чи розрахувався за новий лічильник, який йому досі не принесли. Історії схожі одна на одну, як дві краплі води: шахраї навідуються до тернополян у розпал робочого дня, коли вдома залишаються або неповнолітні, або пенсіонери. Кажуть, що прийшли перевірити лічильник чи зняти показники, відтак обов’язково знаходять якесь порушення і обіцяють вирішити питання прямо на місці за певну суму. Наприклад, замінити лічильник на новий чи списати заборгованість тощо. Люди вірять і віддають псевдоводоканалівцям хто 400 гривень, хто — 200 чи 700. Жодного документа у відповідь не вимагають. А коли спохоплюються — пізно.
У зв’язку з повідомленнями споживачів про факти шахрайства, КП “Тернопільводоканал” направило звернення до правоохоронних органів.
“Ми просимо споживачів бути уважнішими, – наголошує в.о. начальника відділу розрахунків населення Геннадій Залюбовський. – Нагадуємо, працівники водоканалу не беруть плати за послуги водопостачання чи водовідведення, повірку або заміну лічильника на місці. Так само, як не списують заборгованість. Всі платежі відбуваються виключно через касу підприємства чи банки. Кожен з працівників КП “Тернопільводоканал” зобов’язаний носити при собі посвідчення особи та пред’являти його за першою ж вимогою споживача. Тож, якщо до вас завітала підозріла особа, котра назвалась водоканалівцем, попросіть її пред’явити посвідчення, якщо ж сумнів не зник – зателефонуйте до КП “Тернопільводоканал”, аби уточнити, чи направлявся вказаний працівник за вашою адресою”.
Номери телефонів, за якими необхідно телефонувати: відділ водоканалізаційної інспекції – (0352) 52-88-75; відділ розрахунків населення — (0352) 52-18-81;повірка квартирних водомірів — (0352)43-03-81.