Днями у мережі набрало резонансу повідомлення у соцмережі Katerina Romanik, яка написала про бабусю, яка витрачає останні кошти на оплату комунальних послуг. “А поруч на банківському віконечку висіло оголошення, що відтепер при сплаті за комуналку готівкою у клієнтів-пенсіонерів братимуть комісійні. За кожну квитанцію окремо”, – такими словами завершує свою розповідь жінка. На фотоілюстрації до оповідки зображена бабуся, яка сидить у приміщенні “ПриватБанку”, відтак виникає думка, що мова йде саме про цю установу. Слізну історію жваво підхопили засоби масової інформації, зокрема – тернопільські. За коментарем щодо змін при олаті компослуг у відділеннях “ПриватБанку” ми звернулися до керівника регіонального прес-офісу «Приват Банку» Олександра Жильцова.
– Розумію, що соціальне забезпечення життя українських пенсіонерів змушує бажати кращого, разом з тим запевняю, що пенсіонери є надзвичайно важливим сегментом клієнтів нашого банку, тому спробую пояснити зміст оголошення у банківському віконечку, адже його не зовсім вірно трактували. Дійсно, у банку введено комісію за готівкову оплату платежів для усіх верств населення, але для пенсіонерів продовжують працювати банківські соціальні програми. Так, для власників пенсійної картки платежі в касі з картки здійснюються без жодної додаткової комісії та працює нарахування надбавки до пенсії у розмірі від 7% до 18% річних на залишок коштів. Окрім того, ПриватБанк на постійній основі проводить акції для клієнтів літнього віку та клієнтів з обмеженими можливостями (для прикладу, нещодавно однією з переможців акції “Друга пенсія” стала тернополянка та протягом трьох місяців отримувала подвійну пенсію від ПриватБанку), а також виплачує додаткову надбавку усім отримувачам пенсії по інвалідності.