Дуже часто тернополяни звертаються з проханням обґрунтувати нарахування від КП «Тернопільводоканал».
В електронному кабінеті споживачі бачать лише кінцеву суму, а її складові – лише у роздрукованому варіанті, який приносять у поштові скриньки.
Відтепер для зручності споживачів у електронному кабінеті EPS фахівці ПП «Укрспецінформ» передбачили можливість переглянути повну виписку. Як розповідає директор підприємства Михайло Шидлівський, щоб скористатися послугою, потрібно просто натиснути на графу «Вода» у розділі поточних нарахувань в електронному кабінеті EPS. Перейшовши на наступну сторінку, споживач побачить свій рахунок за минулий місяць, точнісінько такий, як надсилають у роздрукованому вигляді в скриньку.
Непорозуміння у нарахуваннях за спожиту воду виникають тоді, коли будинку є різниця між сумою поданих мешканцями показників і даними загальнобудинкового лічильника. Цей небаланс розподіляють між усіма абонентами, пропорційно до споживання. Тобто абоненти оплачують не лише за спожиті куби за показами лічильника, але й за небаланс. Причини небалансу можуть бути різні, пояснюють у RП «Тернопільводоканал», зокрема – заниження показників споживання окремими мешканцями.