22.11.2024 16:56
eps_banner
АКТУАЛЬНО:

КП «ТМТКЕ» просить споживачів розрахуватись за отримані послуги

Карантин — не привід забувати оплачувати отримані комунальні послуги. Попри те, що на період карантину прострочені оплати не загрожують штрафними санкціями, закликаємо споживачів бути відповідальними і вчасно розраховуватись із КП «Тернопільміськтеплокомуненерго».

В умовах карантину ми продовжуємо надавати послуги з постачання гарячої води до понад 25 тисяч помешкань тернополян. Однак для виробництва послуги підприємству необхідно розрахуватись за енергоносії (природний газ, електрика), купити у КП «Тернопільводоканал» холодну воду, тощо.

Щомісяця в перших числах проводиться нарахування за отримані в попередньому розрахунковому періоді послуги. Так, з рахунками за березень можна ознайомитись в «Особистому кабінеті» на сайті підприємства. Через кабінет також можна дистанційно оплатити послуги. Ми настійливо рекомендуємо Споживачам зареєструватись в «Особистому кабінеті» (детальніше у відео за посиланнямhttps://youtu.be/CkY2LJKYYZA).

Нагадуємо Вам, що отримати інформацію про стан розрахунків та подати показники лічильників Ви можете подати дистанційно за телефонами:

 (0948)40-15-78 (0948)40-15-87 (0948)40-15-79

через особистий кабінеті на сайті підприємства https://teplo.te.ua/,

через обрані Вами сайти, що приймають платежі, або відділення банків та Укрпошти, де проводите оплату.

З питань обслуговування лічильників телефонуйте: (0352) 25-14-41

Звертайтесь до нас через електронну пошту zvern.kptmtke@ukr.net

Не забувайте не тільки оплачувати власні рахунки, а й допомагати проводити розрахунки своїм рідним, що перебувають у зоні ризику, зайвий раз не наражуючи їх на небезпеку.