22.11.2024 06:42
eps_banner
АКТУАЛЬНО:

Компанія «Газпостач» припиняє прийом громадян з метою запобігання поширення COVID-19

У відповідності до постанови Кабінету Міністрів України від 11 березня 2020 р. № 211«Про запобігання поширенню на території України коронавірусу COVID-19», яка передбачає тритижневий карантин у навчальних закладах та низку інших заходів з протидії поширенню коронавірусної інфекції COVID-19, адміністрація ДП «Газпостач» ТОВ «Тернопільміськгаз» прийняла рішення на час карантину запровадити дистанційне обслуговування споживачів. Усі відповіді на запитання споживачі можуть отримати за телефонами: 51-95-95, 40-03-34, 096-104-2-104 (Viber), 050-104-2-104, або пишіть  на електронну адресу admin@gazpostach.te.ua.

Промислові споживачі, бюджетники та підприємці можуть отримати всі розяснення  за номером + 38(0352)400-204, 40-03-24

Просимо тернополян з увагою поставитися до власного здоров’я та уникати переміщень містом без нагальної потреби. Нагадуємо, що дізнатися нарахувань тернополяни можуть через декілька сервісів: у «Особистому кабінеті» на сайті gazpostach.te.ua, через www.eps.org.ua чи oplata.te.ua. Якщо ви бажаєте, щоб вам приходили СМС-повідомлення про суму нарахувань, телефонуйте нам на номери телефонів, що вказані вище, або пишіть на Viber ч електронну скриньку. Також у Тернополі давно працюють можливості для віддаленої оплати за комунальні послуги, зокрема – за спожитий природний газ, такі як www.eps.org.ua, oplata.te.ua та Приват-24.

Не будьте байдужими до своїх стареньких родичів та сусідів, які відносяться до груп ризику, та  допоможіть їм здійснити подачу показників чи оплату онлайн із своїх гаджетів.

Бережіть себе та будьте здорові!

Компанія «Газпостач»