22.11.2024 02:30
eps_banner
АКТУАЛЬНО:

В рамках проєкту «Світло без ртуті» у Тернополі замінили 1740 ртутних ламп на світлодіодні світильники

Відповідно до титульного списку капітального ремонту вуличного освітлення у Тернополі здійснили оновлення ліхтарів та заміну старих ртутних ламп на нові світлодіодні.

Модернізація системи зовнішнього освітлення проводиться у місті і в рамках спільного проєкту Тернопільської міської ради та екологічної корпорації НЕФКО та фонду E5P.

Нагадаємо, реконструкція системи зовнішнього освітлення  м. Тернополя розпочалася у вересні 2020 року. За цей час виконано роботи по реконструкції системи освітлення на 48 вулицях та замінено 1740 ртутних ламп на світлодіодні світильники, що дозволить скоротити витрати електроенергії на цих світлоточках в 5 разів та зменшити видатки на утримання системи зовнішнього освітлення. Світлодіодні лампи мають ресурс від 50 000 годин роботи (в рік в середньому світильник світить 3500 годин, це мінімум 14 років роботи).

Додатково виконувалися роботи із встановлення 51 нових опор освітлення; заміни 49,5 км самоутримуючих проводів;  встановлення 3 шаф управління.

Вже є перші розрахунок економії внаслідок  заміни 1740 ртутних ламп на світодіодні світильники:

2020 рік – в квітні спожито електроенергії 235 884 кВт

2021 рік – в квітні спожито електроенергії 189 844 кВт

різниця 46 040 кВт за місяць

актуальний тариф – 3,59 грн. за кВт

Отже, економія електроенергії КП «Тернопільміськсвітло» склала 165 тис. грн. за один місяць

Після завершення проекту, економія спожитої електроенергії складатиме щороку більше ніж 500 тисяч кВт електроенергії, або більше 2 млн.грн.

Враховуючи, що термін функціонування світлодіодного світильника в три рази більше ніж ртутної лампи, суттєва економія також буде на експлуатаційних витратах.

Незабаром планується розпочати роботи другого етапу по заміні 898 світильників на 22 вулицях:  Тарнавського;  Будного; Героїв Крут; Вербицького; Бродівська; Коновальця; Новий Світ; Вільхова; Наливайка; Куліша; Данила Галицького; Карпенка; Громницького; Петриківська; Князя Острозького; Микулинецька; Винниченка; Чубинського

Роботи другого етапу плануються завершити до кінця літа 2021 року.