22.11.2024 11:30
eps_banner
АКТУАЛЬНО:

У пріоритеті компанії «Газпостач» інтереси споживачів

У 2020 році в Україні запроваджено ринок газу, що стало певною мірою новим викликом для усіх газопостачальних компаній. Пандемія коронавірусу внесла свої корективи у життя як пересічних українців, так і представників бізнесу. Але компанія «Газпостач» не лише з гідністю прийняла ці виклики, але продовжує добросовісно виконувати зобов’язання перед споживачами і крокує у ногу  з часом, розвивається та вдосконалюється.

«Газпостач» – надійний постачальник

Ринок газу стимулює газопостачальні компанії пропонувати своїм клієнтам оптимальну вартість природого газу.  Нижньої межі у політиці цінотворення намагаються триматися у команії «Газпостач».

  • З моменту запровадження ринку газу ми співпрацюємо з групою компаній НАК «Нафтогаз» та продовжуємо здійснювати діяльність з постачання природного газу на території м. Тернополя та Тернопільського району за винятком сіл: Довжанка, Домаморич, Драганівка, Забойки, Почапинці. Своїм споживачам ми зазвичай пропонуємо ціну на природний газ, яка є нижчою, аніж у інших українських постачальників та намагаємося забезпечити максимально високу якість надання послуг, – розповідає заступник директора компанії Галина Голоюха. – До слова, нагадуємо, що у лютому Компанія «Газпостач» виконує Постанову Уряду, відтак ціна природного газу для абонентів компанії у лютому та березні  становитиме 6 гривень 99 копійок за один кубічний метр.  Це означає, що нарахування за вказаною ціною споживачі отримають відповідно у березні та квітні.

Клієнти компанії «Газпостач» мають широкі можливості для комунікації з підприємством

Незабаром мине рік від початку дії карантинних обмежень, спричинених панедмією коронавірусу, яка стала викликом для багатьох підприємств, суттєво обмеживши можливості роботи. Та у компанії «Газпостач» ще задовго до початку карантину почали дбати про розширення можливостей комунікації із споживачами, щоб зробити оплату за спожитий газ максимально простою, безпечною та зручною. Як розповідає Галина Голоюха,  впродовж всіх років своєї роботи у галузі газопостачання для жителів Тернополя та Тернопільського району, компанія завжди йшла у ногу з часом, використовуючи усі можливі засоби.

  • Особливої актуальності віддалені засоби взаємодії із клієнтами набули з моменту впровадження карантинних обмежень, через які чимало установ, в тому числі й ДП «Газпостач», обмежили особисту взаємодію із своїми споживачами. Це не стало проблемою для наших клієнтів, адже дізнатися про стан своїх нарахувань і здійснити оплату за спожиту послугу, клієнти компанії можуть у зручний час, не відвідуючи установу та не просиджуючи годинами «на телефоні», скориставшись зручним сервісом у вигляді єдиної квитанції  eps.org.ua. Інші жителі Тернополя та району надають перевагу «Особистому кабінету» на сайті gazpostach.te.ua, який також працює за принципом єдиної квитанції і включає в себе всі комунальні послуги. Також нещодавно на нашому сайті почав працювати оновлений особистий кабінету «Gazolina Online» для фізичних осіб, у якому можна отримати всю інформацію щодо особового рахунку споживача: актуальні тарифи, наявний баланс на рахунку, нарахування пільг та субсидій, історію оплат, яким можна скористатись за допомогою мобільного додатку. Від початку жовтня 2020 року юридичні особи мають змогу скористатися сучасним мобільним додатком “Газпостач” для перегляду даних балансу, а також завантажити акт приймання-передачі природного газу за відповідний місяць з мобільного пристрою. Тобто ми прийняли всі виклики часу і невпинно вдосконалюємося, адже у нас в пріоритеті інтереси споживача, – розповідає Галина Голоюха.

Крім перелічених сервісів для  споживачів компанії, діє сервіс СМС-сповіщень на мобільні телефони абонентів компанії, які щомісяця надходять  у вигляді повідомлень про суму заборгованості за спожитий природний газ з активним посиланням  на сайт, де можна здійснити оплату.

Кожен з абонентів має можливість звернутися до спеціалістів контакт-центру за номерами телефонів 0352-51-95-95, 096-104-2-104, 050-104-2-104  з 8:00 год до 20:00 год з понеділка по п’ятницю та отримати кваліфіковану консультацію, роз’яснення чи інформацію з питань газопостачання. Для номера 096-104-2-104 працює служба Viber, відтак користувачі даного сервісу можуть у зручний час також надіслати свої дані для отримання сповіщень.

Для наших клієнтів запрацював сучасний центр обслуговування споживачів

З нового 2021 року компанія «Газпостач» змінила юридичну адресу. Тепер підприємство  працює за адресою м.Тернопіль, вул. Г.Коллонтая, буд.2,  приміщення «А» ( вхід зі сторони вул. Князя Острозького). Саме тут знаходиться сучасний центр обслуговування споживачів. Прийом відвідувачів  проводиться за умови дотримання карантинних вимог.

Попри складну ситуацію в державі компанія продовжує розвиватися

У липні 2020 року компанія «Газпостач» відзначила свій п’ятирічний ювілей. За цих п’ять років компанія має чимало здобутків. Не будемо перелічувати всі, але не можемо оминути основні досягнення непростого року, що минув.

Від початку оголошення карантину в Тернополі ДП “Газпостач” ТОВ “Тернопільміськгаз” неодноразово долучалися до благодійності та передавали допомогу медичним працівникам Тернополя.

У вересні компанія «Газпостач» отримала сертифікат на управління якістю, який засвідчує високу якість надання послуг підприємством своїм споживачам.

У 2020 році було розроблено та впроваджено оновлений особистий кабінет  «Gazolina Online» для фізичних осіб, а також  мобільний додаток “Газпостач”, яким можуть скористатись як побутові так і юридичні споживачі.

З радістю продовжуємо працювати для вас!