Днями чимало тернополян обурилося через неправомірні нарахування за спожитий природний газ та неточності у нарахуваннях за електроенергію внаслідок поділу «Тернопільобленрего» на два підприємства. Люди запевняють, що їм у службах «подокидали» зайві куби, відтак до оплати надійшли космічні суми. Особливо дісталося тим, хто подавав показники через систему eps.org.ua – часто доводиться чути, що службах їх «не бачать».
Збоїв у роботі системи eps.org.ua найближчим часом не траплялося, запевняє її розробник, директор ПП «Укрспецінформ» Михайло Шидлівський. Усі подані споживачами показники були передані у служби. Сервіс є надійним і при цьому безкоштовним, сьогодні це – чи не єдиний варіант зручної подачі показів лічильників та оплати за комунальні платежі без комісії.
– Раджу оплачувати споживачам за фактично спожиту послугу, тобто за кількість спожитих кубів чи кіловат, щодо розбіжностей у нарахуваннях із фактичним споживанням – інформуйте надавача послуг – ПрАТ «Тернопільміськгаз» чи «Електоропостач». Вашу заяву мають взяти до уваги і провести відповідні перерахунки, – зазначив Михайло Шидлівський.
Для більш точного відображення об’єму спожитих послуг фахівець радить здійснювати передачу показників лічильників тоді, коли вимагають надавачі послуг: за холодне та гаряче водопостачання – в кінці місяця, з 25 по 28-31 число, за спожитий природний газ – з 1 по 5 число місяця, наступного за розрахунковим, а за електроенергію – від 1 до 4 числа місяця, наступного за розрахунковим.
За допомогою даного інтернет-сервісу тернополяни й надалі можуть здійснювати контроль і за своїми нарахуваннями, і за власними соціальними пільгами та субсидіями (за їх наявності). Скориставшись можливістю передачі показів через інтернет, споживач може переглянути власний архів подачі показів лічильників та проведення оплат з дати початку користування системою. В умовах сьогодення, коли дорога кожна хвилина, це суттєва допомога тим, хто витрачав години на телефонні дзвінки до служб або ж відвідував їх для того, щоб подати показники.