У контактний центр ДП «Газпостач» тепер можна телефонувати з мобільного
Відтепер у контактний центр ДП «Газпостач» ПАТ «Тернопільміськгаз» можна зателефонувати за допомогою мобільних телефонів. Нагадаємо, що у підприємстві від першого березня цього року працює контакт-центр з розрахунків за використаний газ (номер телефону 51-95-95). Прийом телефонних дзвінків від споживачів щодо нарахувань за спожитий природний газ здійснюється з 10 по 30 числа кожного місяця з 08.00 до 17.00 години. Відтепер дізнатися про нарахування споживачі зможуть зателефонувавши і з мобільних телефонів. Додаткові телефони, які запрацювали з сьогоднішнього дня, допоможуть тернополянам заощадити кошти, адже телефонувати на стаціонарні номери із мобільних доволі затратно. Для зручності користувачів передбачено номери телефонів двох найпопулярніших операторів: 050 104 2 104 та 096 104 2 104.
Наголошуємо, що ці номери призначені лише для того, щоб з’ясувати стан нарахувань абонента та почути роз’яснення фахівців щодо них. Подати показники можна традиційно за такими номерами: 52-46-95, 52-71-99, 52-63-78, 52-27-30, 52-72-19. Та найзручнішим способом для подачі показників і надалі залишається «Особистий кабінет», зареєструватися у якому можуть усі абоненти ДП «Газпостач» ПАТ «Тернопільміськгаз» на сайті gazpostach.te.ua.
Адміністрація ДП «Газпостач» ПАТ «Тернопільміськгаз»