20.04.2024 04:20
eps_banner
АКТУАЛЬНО:

Продовжується рeaлiзація пpoгpaми розвитку вeлoiнфpacтруктypи в Тернополі

У Тернополі пpoдoвжyється peaлiзація пpoгpaми розвитку вeлoiнфpacтpктypи. В мicтi облаштовують вeлoпapкoвки бiля мeдичних ycтaнoв, нaвчaльних зaклaдiв тa пopyч з мicцями для вiдпoчинкy y пapкaх i cквepaх. Також тривають роботи із oблaштyвaння нoвих вeлoдopiжок. Приміром, нещодавно новий велопереїзд паралельно існуючому пішохідному переходу облаштували на вулиці Руській поблизу  Надставної церкви.

Спеціальне маркування червоним кольором  дозволяє велосипедистам продовжувати рух велодоріжкою і перетинати проїжджу частину дороги впоперек не спішуючись, адже цей переїзд є частиною велодоріжки. До слова, слово “велопереїзд” – це не офіційний термін, а лише народна назва місця перетину велосипедної доріжки з проїжджою частиною.

  • Доріжки промаркували на ділянці від «Острова закоханих» до пивзаводу, на вулиці Текстильній, попри існуючий пішохідний перехід до парку імені Тараса Шевченка поблизу податкової, – розповідає заступник начальника управління житлово-комунального господарства, благоустрою та екології ТМР Андрій Дроздовський. – Наголошую, що переїжджати через велопереїзди велосипедисти можуть лише при зеленому сигналі світлофора. У місцях, де облаштовують такі переїзди, також понижують бордюри. Заплановано після виготовлення проектно-кошторисної документації здійснити роботи тaкoж в мeжaх тpaнcпopтнoї poзв’язки нa вyлицях Збapaзькa, Енepгeтичнa, пpocпeкт Злyки тa нa вyлицях Тeкcтильнa-Пpoмиcлoвa.

 

Фахівець зазначає, що, хоча перші кроки з розвитку велоінфраструктури здійснюються, необхідне також розуміння з боку велосипедистів та пішоходів до необхідності  розвитку велоінфраструктури.  Безвідповідальність, легковажність та недотримання правил дорожнього руху  як пішоходів, так і велосипедистів чи водіїв автівок часто є причинами аварійних ситуацій на дорогах.

  • З часом все більше людей пересідатиме на велосипеди, адже це корисно для здоров’я і приємно. Тернопіль – невеличке місто, то ж часто перетнути його можна швидше за допомогою  велосипеда. При цьому велопрогулянка  дозволить покращити екологію, зменшити загазованість повітря і при цьому помилуватися краєвидами, – продовжує Андрій Дроздовський.

Дехто з активістів пропонує облаштувати «лежачих поліцейських» поблизу таких переїздів, втім, як відомо, на магістральних вулицях їх встановлювати не можна. Пристрої встановлюють у межах міста лише  в особливих випадках, але рішення про це приймається не на рівні управління житлово-комунального господарства, благоустрою та екології ТМР, а у відповідності до правил дорожнього руху відповідальними особами відділу управління превентивної діяльності у Тернопільській області. До слова, рішення щодо першочергових кроків із розвитку велоінфаструктури у Тернополі неодноразово  обговорювалися під час нарад за участю у них фахівців управління житлово-комунального господарства, благоустрою та екології ТМР, відділу технагляду ТМР, проектантів, координатора проекту «ВелоТернопіль» та ”вело-депутатів”. Під час таких зустрічей йдеться про почерговість та пріоритетність виконання робіт із розвитку велоінфраструктури у Тернополі впродовж  найближчих років.

Тернопіль житлово-комунальний