29.03.2024 10:30
eps_banner
АКТУАЛЬНО:

Заява про наміри реконструкції шляхопроводу через залізничну колію на вул. Об’їзній в районі вул. Гайової в м. Тернополі

1. Замовник: Управління житлово- комунального господарства, благоустрою та екології Тернопільської міської ради.

  1. Місце розташування траси будівництва: шляхопровід через залізничну колію на вул. Об’їзній в районі вул. Гайової в м. Тернополі.

Характеристика діяльності (об’єкта). Реконструкція шляхопроводу через залізничну колію на вул. Об’їзній в районі вул. Гайової в м. Тернополі передбачає покращення техніко-експлуатаційних показників зазначеної ділянки вулично-дорожньої мережі міста. Планована діяльність не є видом діяльності, що становлять підвищену екологічну небезпеку (відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 28 серпня 2013 р. № 808). Безпосередньо шляхопровід через залізничну колію на вул. Об’їзній в районі вул. Гайової в м. Тернополі та технологічні процеси його реконструкції не є джерелами транскордонного впливу.

Технічні і технологічні дані. Проект реконструкції шляхопроводу через залізничну колію передбачає влаштування розв’язки в двох рівнях при взаємному перетині вул. Об’їзної з вул. Гайовою. До складу транспортної розв’язки входить ділянка вул. Об’їзної, яка є частиною міжнародної автомобільної дороги М 19 Доманове (на Брест) – Ковель – Чернівці – Тереблече (на Бухарест) і перетинається з вул. Гайовою на 330 кілометрі в двох рівнях – вул. Гайова частково в місці перетину опускається в виїмку. Транспортна розв’язка включає в себе такі споруди: автомобільний шляхопровід через вул. Гайову, автомобільний шляхопровід через залізничні колії, підпірні стіни різного призначення, з’їзди на транспортній розв’язці, перевлаштування існуючих інженерних комунікацій.

Транспортна розв‘язка запроектована згідно технічного завдання та у відповідності з ДБН В.2.3-4:2015 з такими основними параметрами і спорудами (по автомобільній дорозі М 19): шляхопровід через залізницю: кількість смуг руху – 6; ширина однієї смуги руху – 3,75 м, довжина шляхопроводу 25,54 м; шляхопровід через вул. Гайову: кількість смуг руху – 4, ширина однієї смуги руху – 3,75 м, довжина шляхопроводу 15,62 м.

Категорія наслідків об‘єкту – СС3.

  1. Соціально-економічна необхідність планованої діяльності. Реконструкція шляхопроводу через залізничну колію на вул. Об’їзній в районі вул. Гайової в м. Тернополі дозволить:
  • забезпечити сучасний рівень транспортно-експлуатаційних параметрів дороги;
  • знизити собівартість перевезення вантажів та пасажирів і час перебування їх у дорозі;
  • підвищити безпеку руху автотранспорту;
  • підвищити рівні екологічної безпеки.
  1. Потреба в ресурсах при будівництві і експлуатації. Необхідні при будівництві обсяги земельних, сировинних, енергетичних, водних та трудових ресурсів будуть визначені при розробці проектної документації. При експлуатації автомобільної дороги використовуються протиожеледні матеріали (технічна соль, пісок тощо) згідно з встановленими нормативними.
  2. Транспортне забезпечення (при будівництві та експлуатації): доставка персоналу, будівельних матеріалів та конструкцій передбачається по існуючих дорогах.
  3. Екологічні та інші обмеження планованої діяльності за варіантами: у проекті будуть враховані екологічні, санітарно-гігієнічні, протипожежні і територіальні обмеження згідно з чинними нормативно-правовими актами.
  4. Необхідна еколого-інженерна підготовка і захист території за варіантами. Планована діяльність не потребує попередньої еколого-інженерної підготовки території. Проектні рішення направленні на захист території від негативного впливу автомобільної дороги, як інженерної споруди, транспортного руху, процесів будівництва та експлуатації дороги.
  5. Можливі впливи планованої діяльності (під час будівництва та експлуатації) на навколишнє середовище.
  • геологічне середовище: не передбачається;
  • клімат і мікроклімат: не передбачається;
  • повітряне середовище: викиди в атмосферне повітря від автомобілів (під час експлуатації) та будівельних машин і механізмів (під час будівництва), пилоутворення (під час будівництва); фізичні впливи – шум, вібрація;
  • водне середовище: забруднення водного середовища стічними водами, які містять нафтопродукти та інші хімічні сполуки (під час будівництва); забруднення водного середовища скидами зливових і талих стічних вод з дорожнього покриття (під час експлуатації);
  • ґрунт: хімічне забруднення; забруднення сміттям (під час будівництва); забруднення твердими частками від зносу автомобільних шин та покриття автодороги; хімічне забруднення від викидів автотранспорту; забруднення сміттям та хімічними елементами, що входять до складу протиожеледних матеріалів (опосередковані впливи під час експлуатації);
  • рослинний і тваринний світ, заповідні об’єкти: можливі зміни існуючого стану біологічних та екологічних систем в зоні будівництва, шум, аерозольні випадіння, вирубка зелених насаджень (під час будівництва), опосередковані впливи при забрудненні інших компонентів навколишнього природного середовища;
  • навколишнє соціальне середовище (населення): тимчасові незручності для учасників дорожнього руху та місцевого населення (під час будівництва); підвищення комфортності та безпеки для учасників дорожнього руху, покращення стану навколишнього середовища в межах смуги впливу автомобільної дороги (під час експлуатації);
  • навколишнє техногенне середовище: тимчасові незручності для учасників дорожнього руху та місцевого населення (під час будівництва); забезпечення техніко-експлуатаційних показників дороги, поліпшення транспортної інфраструктури (під час експлуатації).
  1. Відходи виробництва і можливість їх повторного використання, утилізації, знешкодження або безпечного захоронення:
  • будівельні відходи – утилізація;
  • побутові відходи – вивезення у спеціально відведенні місця, утилізація.
  1. Обсяг виконання ОВНС: згідно з вимогами ДБН А.2.2-1-2003 “Склад і зміст матеріалів оцінки впливів на навколишнє середовище (ОВНС) при проектуванні і будівництві підприємств, будинків і споруд”.
  2. Участь громадськості. З матеріалами проекту і розділу ОВНС можна ознайомитись та подати пропозиції за адресою: Управління житлово-комунального господарства, благоустрою та екології Тернопільської міської ради (вул. Коперника, 1, м. Тернопіль, 46001; тел./факс 0352) 52-58-48; E-mail:ternopil_rada@ukr.net).

 

 

Замовник   Генпроектувальник
Начальник

Управління житлово-комунального господарства, благоустрою та екології Тернопільської міської ради

_______________ О. І. Соколовський

“_____”________________ 2018 р.

МП

  Директор

ТОВ «ІНТЕРПРОЕКТ»

 

_______________ В.Ф. Черненко

“_____”________________ 2018 р.

МП