19.04.2024 03:03
eps_banner
АКТУАЛЬНО:

Владислав Стемковський вислухав тернополян

SONY DSC SONY DSCЗаступник міського голови Владислав Стемковський провів черговий особистий прийом громадян, під час якого тернополяни розповіли йому про проблеми, що турбують їх найбільше.

Щоразу під час прийомів мешканцями міста порушуються питання, які беруться до уваги посадовцем, та з його ініціативи виносяться на подальші обговорення. Владислав Стемковський у ході прийому надає фахові консультації щодо вирішення озвучених проблем, а також дає доручення відповідним підрозділам управління житлово-комунального господарства, благоустрою та екології ТМР опрацювати і проконтролювати виконання кожного з них. Цілком зрозуміло, що  найбільше питань громадян стосуються житлово-комунального господарства,  а саме: ремонту покрівель, проблеми благоустрою прибудинкових територій, ремонту та заміни водопровідно-каналізаційної системи, опалювальної системи, механізму сплати за житлово-комунальні послуги мешканцями тощо.

  • Іноді тернополяни приходять на прийом до «начальника», і їм не важливо, чи у моїй компетенції те чи інше питання, – розповідає Владислав Володимирович. – На прийоми, які відбуваються двічі в місяць, щоразу приходить близько двох десятків тернополян. Як підказує досвід, серед тих, хто приходить на прийоми, є дійсно ті, хто потребує допомоги або фахового роз’яснення, але інколи бувають скарги, які не підтверджуються при здійсненні перевірки. На жаль, такі випадки є непоодинокими.

Приміром, на останній прийом до заступника голови завітало двоє сусідок із будинку на вулиці Карпенка, 17,  які запевнили Владислава Стемковського, що в їхньому домі обслуговуюче підприємство не проводить належним чином підготовки до зими. Емоційно розповідали, як топить підвал у їхньому домі, а у під’їзді «гуляє вітер» через вибиті шибки. Коли директор ЖЕКу, отримавши доручення по телефону, вирушив за вказаною адресою, щоб усунути недопрацювання, виявилося, що озвучених проблем насправді немає.

  • Я добре знаю, де на території, які обслуговуюються «ЖЕК-13», є проблеми, тому дуже здивувався, дізнавшись про звернення від жителів даного дому. Тому відразу вирушив туди перевірити, чи відповідають слова сусідок дійсності, – розповідає Роман Савула, директор житлово-будівельних кооперативів ЖЕК-13.

Із Романом Савулою на Карпенка, 17 вирушив журналіст, для того, аби пересвідчитися, чи дійсно все так жахливо, як змалювали мешканки. Жінка, яка приходила скаржитися, схоже, дуже здивувалася візиту директора ЖЕКу. Відтак з порога почала скаржитися на все довкола. Оскільки основна її скарга стосувалася підвалу, ми спустилися туди. На велике здивування тернополянки, труба там не протікала, і навіть не прокапувала. Навіть більше – у підвалі було цілком сухо та чисто. Стосовно розбитих вікон у під’їзді, то, і ця проблема була суттєво перебільшена:   в одній з шиб подвійного вікна на останньому поверсі будинку бракувало невеличкого трикутничка скла.

  • Якби проблеми були, то, безумовно, ми б їх оперативно ліквідували. Однак навіщо скаржитися, якщо стан виконання робіт ЖЕКом задовільне і є ряд будинків де стан дійсно значно гірший? Проблеми із вікнами та шибами зараз особливо хвилюють тернополян, що є цілком зрозуміло, адже наближається зима. Однак це те питання, яке зараз і без додаткових скарг є на контролі у ЖЕКів. Не можливо здійснити дані роботи у всіх будинках одночасно, але у кожному будинку буде проведено ряд робіт для збережння тепла у межах підготовки до зимового періоду. Якщо ж тернополяни бачать якісь прогалини, то варто просто звернутися у підприємство, що обслуговує ваш дім. Підставою звернення до заступника мера може стати відмова ЖЕКу від виконання своїх обов’язків, – пояснює Роман Савула.

Нагадуємо, що Владислав Стемковський здійснює прийом громадян в другу та четверту середу місяця з 14.00 год. у приміщенні ЦНАП (вул. Князя Острозького, 6). Для того, аби потрапити на прийом, потрібно здійснити попередній запис за номером телефону 40 41 29.

Управління житлово-комунального господарства, благоустрою та екології ТМР