16.10.2019 05:43
eps_banner
АКТУАЛЬНО:

У Тернополі тривають роботи із ліквідації глибоких вибоїн

З настанням тимчасового потепління на вулицях міста розпочали свою роботу три бригади КП “Міськшляхрембуд”, які здійснюють роботи з ліквідації глибоких вибоїн. Як повідомив начальник управління житлово-комунального господарства, благуострою та екології ТМР Олег Соколовський, планується залучити до роботи ще три бригади від ТОВ “Авакс Проф”, отже для оперативності робіт працюватиме шість бригад. Це не капітальний і не поточний ремонт, наголошує фахівець. Це тимчасовий засіб для уникнення аварійності на дорогах.

– З настанням потепління ми максимально хочемо використати моменти без дощу, снігу та ожеледі для ліквідації глибоких вибоїн, – зазначає фахівець. – Мова йде про справді глибокі вибоїни, час на мілкі ями зараз не затрачається. Капітальний та поточний ремонт доріг будуть проводити за настання сприятлиивх погодних  умов, а в таких умовах, як зараз, ДБН дозволяє виконувати аварійну ліквідацію ямковості, щоб уникнути аварійності на дорогах. Взимку, при мінусових температурах, для закривання вибоїн використовували щебенево – цементну – піщану суміш (ЩПС). Це суха суміш, яка може простояти до трьох тижнів. Зараз потепліло, тому суху суміш не застосовують, натомість використовують холодну бітумну органо – мінеральну суміш. Ці два методи використовуютьс для ліквідації ямковості у залежності від температурного режиму.

Працівниками відділу технічного нагляду   проведено обстеження асфальтобетонного покриття вулиць міста та виявлено глибокі вибоїни, зазначає начальник відділу технічного нагляду ТМР Олег Вітик.

–    З метою забезпечення безпеки дорожнього руху, попередження скоєння дорожньо – транспортних пригод (нищення транспортних засобів) є нагальна необхідність у проведенні аварійних ремонтних робіт. Цей вид робіт проводиться за спрощеною технологією, не виконуються усі технологічні операції при ліквідації ямковості на асфальтобетонному покритті.  У разі необхідності, роботи дозволяється проводити за мінусової  температури повітря, без попередньої підготовки та підгрунтовки, з використанням як холодних, так і гарячих асфальтобетонних сумішей, ущільнення можна проводити і віброплитами, і ручними трамбівками, і котками.
Аварійні ремонтні роботи мають тимчасовий характер. За ділянкою ремонту встановлюється спостереження і після настання сприятливих погодних умов проводять відповідні роботи (поточний або капітальний ремонт. Основна мета аварійного ремонту – якнайшвидша ліквідація вибоїн та деформацій для забезпечення безпечного проїзду автотранспорту, – каже Олег Вітик.

Тернопіль житлово-комунальний