15.08.2020 05:18
eps_banner
АКТУАЛЬНО:

Стан нарахувань за спожитий газ тернополяни можуть дізнатися після десятого числа місяця, наступного за розрахунковим

gazpostachДані оприлюднюються в «Особистому кабінеті» на сайті gazpostach.te.ua або ж надходять у вигляді рахунка в поштову скриньку споживача. Дізнатися про суму до оплати можна й зателефонувавши у контакт-центр з розрахунків за використаний газ.

Як ми вже повідомляли, тернополяни повинні подавати показники газового лічильника щомісяця з першого до п’ятого числа.До сьомого числа місяця, наступного за розрахунковим, газорозподільча компанія передає показники у газопостачальну компанію, а вже після десятого числа тернополяни можуть дізнатися про нарахування.

-У Тернополі можна скористатися різними методами подачі показників, про що ми вже неодноразово повідомляли нашим споживачам. Здійснити це можна цілодобово на сайті gazpostach.te.ua за допомогою послуги «Особистий кабінет». Пoдaти свої дані через iнтepнeт можна також на caйтi  te.ua, за допомогою cepвicy eps.te.ua або через тepмiнaл «ПpивaтБaнкy». Здійснити подачу показників можна і за допомогою спеціальних скриньок – їх можна знайти і на території розрахункового центру на вулиці Митрополита Шептицького, 20, і на вулиці Родини Барвінських, 4. При цьому потрібно просто вкинути у скриньку аркуш із необхідними даними.Втім для багатьох абонентів є найбільш прийнятним спосіб безпосередніх відвідин розрахункового центру, де можна не лише подати показники, але й отримати консультацію від оператора. Особливо це стосується людей літнього віку, які часто кажуть, що їм було б зручно, якби до них, як і раніше приходив інспектор, щоб зафіксувати покази лічильників, – зазначає директор ДП «Газпостач» ПАТ «Тернопільміськгаз» Віталій Бобрівець.

Як розповідає фахівець, у  підприємства є понад сто тисяч абонентів, тому їм буває складно дотелефонуватися на гарячу лінію для подачі показників. Саме у таких випадках варто скористатися одним із зазначених вище способів, а тим, хто додзвонився – бути максимально лаконічним у розмові з оператором, щоб не створювати незручностей іншим споживачам. Щоб дізнатися стан нарахувань споживачі можуть звертатися у контакт-центр з розрахунків за використаний газ за номером телефону  51-95-95. Прийом таких телефонних дзвінків здійснюється з 10 по 30 числа кожного місяця з 08.00 до 17.00 години. Крім того, всередині місяця у поштові скриньки абонентів від  ДП «Газпостач» ПАТ «Тернопільміськгаз» надходять рахунки за спожитий газ.

Нагадаємо, що фахівці ДП «Газпостач» ПАТ «Тернопільміськгаз» почали здійснювати перерахунки субсидій на спожитий газ для мешканців Тернополя та Тернопільського району. Це означає, що на рахунках домогосподарств залишили лише суму, що дорівнює вартості 100 кубів газу, а всі інші кошти, які накопичилися на рахунках домогосподарств, повертаються до державного бюджету.

Як повідомлялося, Кабінет міністрів 23 серпня цього року затвердив порядок повернення до держбюджету невикористаних залишків коштів по субсидіях на опалення, які перевищують вартість (станом на 1 травня нового неопалювального сезону) 100 куб. метрів природного газу або 150 кВт/год електричної енергії, в залежності від того, який тип опалення використовується.Зекономлені сім’ями на субсидіях кошти залишатимуться на рахунках людей тільки в межах одного опалювального періоду. Якщо сім’я використовує менше газу, ніж встановлено соціальним нормативом, зекономлені кошти будуть оформляти в рахунок майбутніх платежів, у тому числі обов’язкової плати за комунальні послуги, наголошують у  прес-службі Міністерства соціальної політики України.

Адміністрація ДП «Газпостач» ПАТ «Тернопільміськгаз»