22.04.2021 15:19
eps_banner
АКТУАЛЬНО:

Закликаємо споживачів, які заборгували за газ, скористатися можливістю реструктуризації боргу

На період карантину постачальникам заборонено нараховувати боржникам штраф та пеню, а також припиняти надання житлово-комунальних послуг у разі їх несплати або оплати в неповному обсязі.  Про це йдеться в законі «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню коронавірусної хвороби (COVID-19).

Водночас споживачі зобов’язані  розраховуватися за спожиту послугу, в іншому випадку кошти можуть бути стягнені в судовому порядку. У компанії «Газпостач» завжди намагаються налагодити діалог із своїми споживачами, щоб уникнути судової тяганини.

На сьогоднішній день заборгованість споживачів ДП «Газпостач», яким підприємство постачає блакитне паливо, становить 235,9 млн.грн. Серед боржників 21,8 тисяч побутових споживачів з 124,4 тисяч клієнтів компанії. Зауважимо, що від своєчасної оплати спожитого енергоресурсу залежить безперебійне постачання газу не лише до боржників, але й до абонентів, які справно оплачують за послугу. Щиро дякуємо кожному споживачу, який вчасно сплачує за послугу! Втім, якщо сталося так, що у вас виникла заборгованість,  і погасити борг одним платежем немає можливості, ми йдемо вам назустріч і пропонеємо укласти договір реструктуризації, умови якого визначаються індивідуально.

Скористатися правом на реструктуризацію заборгованості відповідно до закону «Про реструктуризацію заборгованості з квартирної плати, плати за житлово-комунальні послуги, спожиті газ та електроенергію» може кожен власник помешкання.

Заборгованість реструктуризується на строк до 6 місяців залежно від суми боргу та рівня сукупного доходу клієнта. Зазвичай заборгованість необхідно погашати рівними частинами, а розмір першого внеску складає від 30 до 50 відсотків. Оплата рахунків має проводитися щомісячними рівномірними платежами, які включають  погашення заборгованості та своєчасну сплату поточних платежів за послугу.

Для укладення договору реструктуризації необхідно звернутися до Центру обслуговування клієнтів з пакетом документів (паспорт, ідентифікаційний код, документ, що підтверджує право власності на житло) і зробити перший внесок. Нагадаємо, що з нового 2021 року компанія «Газпостач» змінила юридичну адресу. Тепер сучасний центр обслуговування споживачів  працює за адресою м.Тернопіль, вул. Г.Коллонтая, буд.2,  приміщення «А» ( вхід зі сторони вул. Князя Острозького).  Прийом відвідувачів  проводиться за умови дотримання карантинних вимог. Як правильно оформити заяву та інші деталі можна уточнити в контакт-центрі за номерами телефонів 0352-51-95-95, 096-104-2-104, 050-104-2-104  з 8:00 год до 17:00 год з понеділка по четвер, в п’ятницю з 8:00год  до 16:00 год.

Своєчасне погашення заборгованості за спожитий природний газ дозволить уникнути відключення від газопостачання і не втратити право на отримання субсидій від держави на оплату житлово-комунальних послуг.

Компанія “Газпостач”