17.12.2018 16:31
eps_banner
АКТУАЛЬНО:

Відбулося засідання тарифної комісії

Двадцятого вересня у приміщенні ресурсного центру відбулося засідання тарифної комісії. Під час засідання було здійснено розгляд проекту рішення виконавчого комітету ТМР “Про встановлення тарифів на теплову енергію, її виробництво, постачання для потреб бюджетних установ та інших споживачів дочірнього підприємства “Тернопільська енергосервісна компанія” КП ТМ “Тернопільміськтеплокомуненерго” ТМР. Також присутні розглянули проект рішення виконавчого комітету ТМР “Про встановлення тарифів на постачання теплової енергії з альтернативних джерел для потреб КНП “Міської комунальної лікарні №3 ТМР”. Особливу увагу тарифної комісії привернув проект наказу управління житлово-комунального господарства, благоустрою та екології ТМР “Про встановлення тарифів на послуги з вивезення побутових відходів та негабаритних відходів по ПП “Квартал-Л”, ТОВ “Квартал – Л”, ПП “Екотерн”, ДП “Екотерн” ПП “Екотерн” та ДП “Фірма Альтфатер Тернопіль”.

Перевізники побутових відходів озвучили проблему збитковості тарифу на послугу з вивезення у зв’язку із необхідністю підвищення заробітної плати та суттєвим зростанням вартості паливно-мастильних матеріалів, а також коліс та запасних частин до спецавтомобілів. Представники підприємств – перевізників озвучили тарифній комісії розрахунки, у відповідності до яких необхідно підвищити тариф на послугу  з вивезення побутових відходів на 40%. Тобто, із 9 гривень 17 копійок  за особу в місяць (такий тариф діє зараз) до 13, 47 копійок. Збитковість діючих тарифів перевізники мотивують тим, що на зарплатню, яка внесена у дійсну структуру тарифу, ніхто не хоче працювати. Кваліфіковані кадри виїжджають на роботу за кордон, єдиним фактором, що може затримати працівників, є підвищення заробітної плати. Як стверджують перевізники, зараз заробітна плата водія сміттєвоза сьогодні становить 5 тисяч 600 гривень, але менш, ніж за 11 тисяч гривень вони відмовляються працювати. Стосовно затрат на паливно-мастильні матеріал , то їхня частка у структурі тарифу становить 56%, відтак кожне коливання ціни на дизпаливо відбивається на роботі підприємства. Якщо врахувати, що у діючому тарифі закладено вартість дизпалива у розмірі 20 гривень за літр, а зараз ціна зросла до 30 гривень за літр, то затрати підприємств на паливо зросло на 50%.

Перевізники запевняють, що для забезпечення якісного вивезення твердих побутових відходів у місті Тернопіль, якнайшвидший перегляд тарифу є необхідним.

Тернопіль житлово-комунальний

 

 

'