25.04.2018 21:24
eps_banner
АКТУАЛЬНО:

Від 20 вересня працює аварійна служба на базі ПП “Люкс”

avariyna_pp_lu-7Вже від 20 вересня працює аварійна служба на базі ПП “Люкс”. Фахівці підприємства надають послуги з ліквідації аварійних ситуацій внутрішньобудинкових мереж центрального опалення та гарячого водопостачання  в багатоквартирних житлових будинках. Заявки на здійснення робіт приймаються за номерами телефонів (0352) 26 86 09 (з 08.00 до 17.00 год.) та (0352) 42 68 07 (від 17.00 до 8.00 та цілодобово у вихідні).

Особливо актуальною є робота аварійної служби для тернополян саме у цей час – в перші дні початку опалювального сезону. Як повідомив Степан Гевко, директор ПП “Люкс”, на базі якого створено аварійну службу, його працівники не розходяться традиційно із завершенням робочого дня, а залишаються на своїх робочих місцях щонайменше до 20.00 години. Із роботою аварійної служби ознайомився заступник міського голови з питань інфраструктури Владислав Стемковський, який оглянув техніку та спорядження аварійних бригад і поспілкувався із диспетчером аварійної служби.

–  Аварійне обслуговування внутрішньобудинкових мереж теплопостачання у Тернополі раніше було включене у тариф за послуги теплопостачання. Проте Національна комісія змінила структуру тарифу і з недавнього часу КП «Тернопільміськтеплокомуненерго» не може у позаробочий час реагувати на аварії, –  зазначив він. – Тому було прийняте рішення у Тернополі створити спеціальні аварійні бригади, які будуть реагувати на аварії внутрушньобудинкових мереж гарячої води, опалення, електропостачання та постачання холодної води. Тобто вони будуть виїжджати на всі аварії, що траплятимуться у будинках, окрім тих, що стосуються  газу, адже ремонт газових мереж мають право здійснювати тільки працівники аварійної газу. Аварійні бригади, які реагують на такі аварійні виклики у нічний час та у вихідні дні створені на базі кількох підприємств, зокрема, на базі ПП “Люкс”, і працюють тепер у кожному мікрорайоні міста.

Степан Гевко, директор ПП “Люкс”, на базі якого створена одна із аварійних служб, розповідає, що його працівники мають досвід роботи ще з минулого року. Втім, необхідність роботи аварійної зникла із завершенням минулого опалювального сезону, адже не було доцільності утримувати декілька бригад. А вже до опалювального сезону, що стартував, підготувалися ще ретельніше:

-З запуском опалення робота не лише відновилася, але й вдосконалилася. У нас працює п’ять бригад, придбано три машини (минулого року була одна) для оперативного реагування. Аварійні бригади складаються із кваліфікованих працівників-теплотехінків та сантехніків. Ресурсу достатньо – у нас є токарний станок, є три газоелектрозварювальники, тобто  є все необхідне для того, щоб забезпечити тепло в кожній оселі, – зазначив він.

Сепан Гевко розповідає, що впродовж одного дня надходить близько двадцяти заявок, пов’язаних із проривами труб чи батарей або звичного для перших днів запуску опалення явища заповітрювання батарей.

 

– Ми готові до усіх аварійних ситуацій, тому запрошуємо до співпраці і ОСББ, і школи, і дитсадки – ресурсу для роботи у нас достатньо, – підсумував Степан Гевко.

З номерами телефонів усіх аварійних служб тернополяни можуть ознайомитися на сайті “Тернопіль житлово-комунальний”.

Управління житлово-комунального господарства, благоустрою та екології ТМР

'